Sterling driller SAS

Det er blot at gå ind på norske SAS Braathens hjemmeside: Sasbraathens.no – her optræder kampagnen på forsiden. Og når der klikkes på ikonet kommer også teksten: ”Love is in the Air” på næste side.



Alt dette får Sterlings kommercielle direktør, Stefan Vilner, til at sige:

”SAS Braathens må være Skandinaviens mest miljøfokuserede luftfartsselskab, da de nu er så miljøorienterede, at de genbruger en konkurrents slogan.”



”Vi er blevet anbefalet at sagsøge SAS Braathens – men vi syntes, det er synd for dem, at de i den grad lider af fantasiløshed, at vi har besluttet at donere en række gamle brugte Sterling-kampagner til SAS Braathens,” siger Stefan Vilner.



Sterling købte 25. september 2006 rettighederne til brugen af John Paul Youngs ”Love is in the air” i Norge, Sverige og Danmark. Og har siden brugt den som kendingsmelodi.

De sammensmeltede hjerter har været Sterlings logo siden april 2004, oplyser selskabet.

Skrevet af