Et fornuftsægteskab mellem rejsebureauer

Profil Rejser, Jesper Boas Smith og Peter Rasmussen

Jesper Boas Smith og Peter Rasmussen.

VOR EGEN VERDEN: Det var ikke nøden, der drev Profil Rejser og Bella Vista Travel i favnen på hinanden, men en helt masse andre praktiske, gode løsninger. Og der er ikke lagt op til skilsmisse.

”Det her er resultatet af en lykkelig romance overvejende baseret på sund fornuft. Vi supplerer hinanden, og det har længe ligget i kortene. Vi bygger på en fælles fremtid med fokus på vækst,” sådan siger Jesper Boas Smith og Peter Rasmussen, Profil Rejser, i et dobbeltinterview i STOLEN i den ny udgave af Stand By, som er på vej til abonnenterne.

Ovennævnte er svaret på spørgsmålet: ”Mange siger ude i byen, at det parløb mellem jer ikke varer længe. Dertil er I for forskellige?”

Der er ikke tale om produkterne smelter sammen. Der vil fortsat være adskilte brands med alle undertitler for de to bureauer. De to bureauchefer lover, at der ikke er lagt op til skilsmisse.

Det drejer sig om fornuft og følelser med et fælles syn på fremtidens behov på det samlede bureau på Rosenørns Alle, et stenkast fra det gamle radiohus.

De 67 ansatte ved, hvad det gælder. De skulle gerne nå en samlet omsætning på 250 mio. kr. allerede i år eller senest næste år. For første gang med overskud for Profil Rejser (Travel House) efter købet fra Jahn Schapiro.

Læs hele interviewet i Stand By Magasin.