Med et driftsresultat på 52 millioner kroner har Kilroy koncernen igen leveret et solidt resultat, som er skabt fra en omsætning på godt 1,6 milliarder kroner.
Koncernens primære virksomhed er de fire brands Benns, Isic, Jysk Rejsebureau og Kilroy. Den langsigtede opgave er at sikre, at disse brands rummer produkter og værdier, som gør dem relevante, når kunderne skal udleve deres rejse- og uddannelsesdrømme.
Det omfatter også kundernes muligheder for at få rådgivning og shoppe fleksibelt og det kræver investeringer i en bred vifte af salgsplatforme. I 2016 har koncernen investeret i udviklingen af butikskoncepter. Skindergade-butikken holdt flyttedag i 2016. Den har i generationer været første skridt for unges rejsedrømme. Fiolstræde 22 – den gamle studentervejledning – er med flere kvadratmeter værdig til af bære traditionerne videre.
Etableringen af Kilroy i Belgien i 2015 blev i 2016 fulgt op af etablering af et selskab i Polen. Salget i Polen er i første fase baseret på online salg.
Koncernen forventer, at 2017 bliver et år med fortsat positiv udvikling. Fokus vil fortsat være på specialkompetencer inden for nicheområder samtidig med at der sikres stordriftsfordele på områder som indkøb, økonomi og teknologi.
Koncernen har i dag 369 medarbejdere.