DFDS Seaways skifter reklamebureau

Det går helt godt for reklamebureauet Halbye, Kaag & Thompson; i juni fik det SAS som kunde og nu melder DFDS Seaways sig som ny kunde på samtlige markeder.



DFDS Seaways er, hedder det, inde i en omfattende forandringsproces for at skabe en konkurrencedygtig platform på det fremtidige rejsemarked. Det sker bl.a. ved at udvikle konceptet i passagerområderne, hvilket præsenteres i første kvartal af 2005.



”Et led i denne proces har været at revidere den hidtidige markedskommunikation – som en konsekvens heraf indgår rederiet samarbejde med det københavnske reklamebureau Halbye, Kaag & Thompson,” oplyser DFDS. Bureauet skal bl.a. styrke kendskabet til varemærket DFDS Seaways og gøre rederiets kvalitet endnu tydeligere.



”Vi har været for dårlige til fortælle, hvor store og gode oplevelser man kan få om bord hos DFDS Seaways. Mange passagerer bliver overraskede over standarden og den personlige service på vore skibe. Målet med den nye kampagne, der lanceres til årsskiftet, er at gøre forventningerne til rejsen endnu højere – for det kan vi sagtens leve op til,” siger koncerndirektør Søren Jespersen.



Halbye, Kaag & Thompson er i Danmark blandt andet kendt for reklamerne for Carlsberg, Dansk Tipstjeneste og Schulstad.

Skrevet af