Nogle flyselskaber yder dårlig service og hjælper ikke passagerne i tilstrækkeligt omfang ved aflysninger, lyder det fra Danmarks Rejsebureau Forening. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

”Flyselskaber må kun sælge, hvad de kan levere”

Rejsebureauer har stigende problemer med flyselskaber, der ikke vil hjælpe ved aflysninger. ”Når man har lovet noget, man ikke kan holde, må man betale for det,” siger rejsebureauforening.

Forleden skældte bestyrelsesformand for store Albatros Travel, Søren Rasmussen, ud på flyselskaber i meget læst artikel på Standby.dk

Søren Rasmussen er irriteret over flyselskabernes schedule changes, ændringer af afgangstidspunkter eller aflysning af flyvninger....

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?