Nogle flyselskaber yder dårlig service og hjælper ikke passagerne i tilstrækkeligt omfang ved aflysninger, lyder det fra Danmarks Rejsebureau Forening. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

”Flyselskaber må kun sælge, hvad de kan levere”

Rejsebureauer har stigende problemer med flyselskaber, der ikke vil hjælpe ved aflysninger. ”Når man har lovet noget, man ikke kan holde, må man betale for det,” siger rejsebureauforening.

Forleden skældte bestyrelsesformand for store Albatros Travel, Søren Rasmussen, ud på flyselskaber i meget læst artikel på Standby.dk

Søren Rasmussen er irriteret over flyselskabernes schedule changes, ændringer af afgangstidspunkter eller aflysning af flyvninger....

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?