Forbrugerombudsmand Christina Toftegaard Nielsen. (Foto: Forbrugerombudsmanden | PR)

Forbrugerombudsmanden har haft to travle år

I løbet af de seneste to år har Forbrugerombudsmanden fået over 16.000 klager og henvendelser, hvoraf en del også har omhandlet forhold i flere forskellige hjørner af rejsebranchen.

Forbrugerombudsmanden har netop offentliggjort en årsberetning, der gælder for årene 2020 og 2021. Heri giver tilsynsmyndigheden et overblik over de sager, som har været behandlet i de forløbne to år.

Ifølge Forbrugerombudsmanden har de seneste par år været mere...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?