Forbrugerombudsmand Christina Toftegaard Nielsen. (Foto: Forbrugerombudsmanden | PR)

Forbrugerombudsmanden har haft to travle år

I løbet af de seneste to år har Forbrugerombudsmanden fået over 16.000 klager og henvendelser, hvoraf en del også har omhandlet forhold i flere forskellige hjørner af rejsebranchen.

Forbrugerombudsmanden har netop offentliggjort en årsberetning, der gælder for årene 2020 og 2021. Heri giver tilsynsmyndigheden et overblik over de sager, som har været behandlet i de forløbne to år.

Ifølge Forbrugerombudsmanden har de seneste par år været mere...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?