Foryngelseskur hos 65-Ferie

”5 & 50 Ferie” hedder 65-Feries nye kampagne, men til takeoff.dk siger Heidi Maak (foto), adm. direktør i 65-Ferie, at rejsebureauet ikke vil ændre navn.

 
”Problemet er, at stadig mange tror, at man skal være 65 år for at rejse med os. Det er ikke tilfældet – og vores nye budskab har virket,” siger Heidi Maak. 65-Ferie har årligt ca. 30.000 gæster.
 
65-Ferie sælger kun grupperejser; ”kunderne køber nu dyrere rundrejser med fly til op mod 15.000 kr.,” siger Heidi Maak. Tæt på 60 % af rejsebureauets rejser er med bus og 40 % med fly.

 

65-Ferie ser frem til at de to største årgange nogensinde, født efter 1945 ved afslutningen på Anden Verdenskrig – nærmer sig pensionsalderen. Det vil formentlig give flere kunder til rejsebureauet, ”der ikke er interesseret i børnefamilier,” siger Heidi Maak.

 

 

Skrevet af Henrik Baumgarten