Da verden nærmest lukkede for rejser i marts sidste år, havde Kilroy International-koncernen, der er på syv europæiske markeder, over 12.000 kunder i 123 lande. På koncernens største marked, det danske, ses der nu atter stigende salg. Pressefoto: Kilroy International.

Fra 1,7 milliarder til negativ omsætning

Coronaen betød, at Kilroy-koncernen gik fra omsætning på 1,7 milliarder kroner i 2019 til negativ omsætning. ”I stedet for at klynke, skal man udnytte de muligheder, en krise også bringer,” siger koncernchefen.

Et par tal siger noget om, hvor stort og vidtforgrenet Kilroy International-koncernen er på rejsemål.

Da verden nærmest lukkede for rejser i marts sidste år, havde Kilroy-koncernen, der sælger rejser på syv europæiske markeder, over 12.000 kunder i 123 lande...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?