Gulf Air til CPH 4 gange om ugen

Rüdiger König, Gulf Airs kommercielle direktør for bl.a. Europa, siger, at København længe har stået højt på selskabets ønskeseddel fordi København var den destination i Europa, selskabet har solgt bedst på, mens selskabet var off-line.

 

Flyvningerne starter med en leaset Boeing 737 fra PrivatAir; men når Gulf Air får leveret flere af de bestilte Airbus A320, skal de overtage flyvningerne. Boeing 737 har 16 business class sæder og 74 på ekonomy, mens A320’erne har 100 pladser på economy og 16 på business.

 

40% af Gulf Airs passagerer er normalt forretningsrejsende og man venter, at omkring 70% af passagererne på den nye rute vil komme fra Skandinavien. Rüdiger König forudser, at Stockholm kan blive en kommende destination for selskabet..

 

Gulf Air repræsenteres i Norden og Baltikum af Discover the World Marketing, hvor Johnny Schou er nordisk direktør. København bliver Gulf Airs første skandinaviske destination.

Skrevet af Redaktionen