Happydays sætter rekord

Efter tre måneder med stigende omsætning fejrer Happydays, at januar er blevet den bedste januar nogensinde i virksomhedens historie.

 

Siden starten i 2004, har der været flere succes’er. Rejsevirksomheden blev Gazellevirksomhed hos dagbladet Børsen i 2009 og 2010 og rejsesalget er gået strygende.

 

”Nu har vi altså skabt vækst i en krisetid”, siger adm. direktør Søren Idun. ”I det omgivende samfund, er der ikke særlig meget, der tyder på, at det er en generel tendens – så jeg synes, der er en hel del, der indikerer, at vi skal kigge på os selv, når vi skal finde årsagen”.

 

Søren Idun forklarer, at Happydays også oplevede hårdere konkurrence, og at kunderne holdt sig mere tilbage. Det førte til ’søsætning af handlingsplanen, ’Champagnebussen’. En ny hjemmeside kom til, åbningstiderne blev mere kundeorienterede, og overalt blev der sat fokus på lige at gøre det hele en tand bedre.

 

Den bedste januaromsætning nogensinde er markeret på kontoret i Frederikshavn, hvor formiddagskaffen i dagens anledning blev skiftet ud med champagne og kransekage.

Skrevet af Flemming Juul