Kilroy får ny samarbejdspartner

TURISME: Rejsekoncernen Kilroy har fået danske Virtue Danmark som partner på sine otte europæiske markeder. Opgaven omfatter analyse, strategisk rådgivning, kreativ udvikling og produktion.

Kilroy indgår samarbejde med Virtue Danmark – den danske afdeling af Virtue Worldwide – som dermed bliver partner med Kilroys strategi- og marketingaktiviteter.

Opgaven omfatter varemærkestrategi, udvikling og produktion på Kilroy-markederne i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Holland, Island, Belgien og Polen.

Ifølge Audrey Linn Kupen, international ”brand manager” hos Kilroy, bliver det bl.a. Virtues opgave at ”genskabe Kilroys varemærker for den unge målgruppe og genopfinde den eksisterende kommunikationsplatform for at gøre den mere tidssvarende!”

Kilroy International har hovedkvarter i København. Kilroy omsætter årligt for over 1,5 milliarder kr. Ud over Kilroy omfatter koncernen Kilroy International også Jysk Rejsebureau og Team Benns. Samlet er de Danmarks største rejsebureau for oversøiske rejser.