Kilroy øger samarbejdet med Hertz Biludlejning og SAS

Hertz er nu officiel partner for Kilroy travels i Danmark, Sverige, Norge, Finland & Holland. Samarbejdet er udviklet med fokus på Kilroys mange unge rejsende. Der er således udviklet særpriser og vilkår for Kilroys yngste kunder.

 
”Hertz er lykkelige for, at så mange unge rejser i verden. Hertz ønsker at bistå egne, såvel som rejsepartnernes yngste kunder med god service og markedets bedste produkt. Samtidigt er vi glade for, at netop dette segment ikke behøver at gå på kompromis med kvalitet, trods ofte meget beskedne rejsebudgetter,” siger Rasmus Borup Dahl, Leisure Sales Manager Scandinavia hos Hertz.

 

Kilroy travels har med produktchef Robert Doeleman i spidsen stået for den udvikling og planlægning af det nye samarbejde, der også omfatter Kilroy-koncernens andre rejsebureauer, Jysk Rejsebureau og Team Benns.

 
Også SAS har indgået særaftale med Kilroy travels.
Samtidig med, at SAS lancerede sine nye ungdomsbilletter, har SAS nu særlige studenterbilletter som kun kan bestilles hos Kilroy travels. Billetterne er tilgængelige for studenter under 34 år som har et ISIC (International Student Identity Card).

 
Samarbejdet indebærer, at studerende, som ønsker at flyve med SAS’ studenterbilletter, henvises til at købe deres billet via Kilroys hjemmeside. De nye priser giver studenter rabat på indenrigsflyvninger hos SAS samt visse destinationer i Skandinavien og Europa.

 
”Kilroy har et stærkt kontaktnet til de unge og studerende i Norden. Derfor falder udvidelsen af samarbejdet med SAS naturligt,” siger produktdirektør hos Kilroy, Pernille Vaupel.

 
De nye studenterbilletter kan bestilles op til et år i forvejen, og kræver at studenterne har ISIC-kortet eller er under 26 år.

 

Skrevet af redaktionen