Alle Kilroy-koncernens rejsebureauvaremærker har også salgsbutik i København, det gælder både Benns og Jysk Rejsebureau samt, billedet, Kilroy-butikken på Fiolstræde den indre by. Foto: Henrik Baumgarten.

Kilroys koncernvækst drevet af det danske marked

Rejsekoncernen, der er i otte europæiske lande, har størst vækst fra sine tre danske varemærker. Koncernchef tilfreds med sidste regnskabsår: øget milliardomsætning, men fald i overskuddet.

Med en koncernomsætning i sidste regnskabsår, kalenderåret 2023, på 1,4 milliarder kroner mod 1,2 milliarder kroner i 2022, steg omsætningen i Kilroy Group sidste år med 24 procent.

Næsten to tredjedel af omsætningen, 931,2 millioner kroner, kom sidste år på...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?