Royal Caribbean International søsætter nu konkurrence for sine samarbejdspartnere blandt nordiske rejsebureauer. Præmierne er VIP-billetter til årets Eurovision i Malmø. På billedet anløber rederiets nyeste skib, Icon of the Seas, sin hjemmehavn i Miami. PR-foto: Royal Caribbean.

Klar med Eurovision-konkurrence for rejsebureauer

Royal Caribbean International er blevet partner med Eurovision Song Contest, der afvikles til maj i Malmø. I den forbindelse har krydstogtrederiet VIP-konkurrence for samarbejdende rejsebureauer.

Jo flere krydstogter med Royal Caribbean, nordiske rejsebureauer med en såkaldt Business Partner Agreement med rederiet sælger i konkurrenceperioden med afrejse i år eller næste år, jo flere point optjener de i konkurrencen. ”Book Your Way to Eurovision”...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?