Beyond er det nyeste skib i Celebrity Cruises' flåde. (Foto: Celebrity Cruises | PR)

Krydstogtselskab vil tiltrække næste generation

Celebrity Cruises rækker i stigende grad hånden ud mod børnene til det traditionelle kernepublikum for krydstogter, og de vægter blandt andet bæredygtighed og wellness højt. 

Flere nationaliteter blandt personalet, en mere ligelig balance mellem kønnene samt et fortsat og større fokus på bæredygtighed. Det er de tre punkter, som koncernchef Lisa Lutoff-Perlo fra krydstogtselskabet Celebrity Cruises udpeger som nøglefaktorer, der skal få...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?