Fra søndagens rejsemesse, fire kolleger fra Bella Vista/Profil Rejser: salgschef Thomas Elsgaard, rejsebureauernes direktør, Rolf Wilton, marketingchef Cathrine Diederichsen og Kira Lambert, rejsemessens projektleder, samt Henrik Bergkvist, nordisk salgschef for Explora Journeys med foreløbig to af seks bestilte luksuskrydstogtskibe. Foto: Henrik Baumgarten.

Ny dansk rejsebureaumesse gav mange nye kunder

Bella Vista (by Profil Rejser) havde søndag 500 tilmeldte til sin første messe for highend-rejser. ”Ja, messen er dyr, men vores ROI kommer helt sikkert hjem,” siger rejsebureauets nye direktør.

Under overskriften ”Oceans & Continents” arrangerede rejsebureauet Bella Vista (by Profil Rejser) søndag sin første, egen rejsemesse. Bella Vista og Profil Rejser hører begge under Travel House Group.

Venuet var et af Storkøbenhavns spændende nye, Classic Car...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?