Rom. (Foto: Turismo Roma | Facebook.com | PR)

Populært ferieland vil slå ned på falske anmeldelser

Der skal bedre styr på de anmeldelser fra kunder, der spiller en rolle for hoteller, restauranter og turistattraktioner, mener regering, da de usande af slagsen kan have store konsekvenser.

I dag bugner internettet af muligheder for, at kunder kan få luft for deres frustrationer eller dele et rosende ord, når de handlet i en butik, spist på en restaurant, overnattet på hotel eller besøgt en turistattraktion både herhjemme og i udlandet.

Ofte opfordres...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?