Radisson Blu foretrækkes af erhvervsfolk

Hvert år udarbejder det London-baserede markedsanalysefirma BDRC Continental Hotel Guest Survey over 40 steder i verden. Den nordiske undersøgelse er baseret på interviews med danske, norske, svenske og finske forretningsrejsende. De er bl.a. blevet bedt om at nævne, hvilke hotelkæder de kender bedst, hvilke hotelkæder de har benyttet inden for de seneste 12 måneder, hvilken kæde de foretrækker, samt hvor de helst vil overnatte, hvis de havde frit valg.

 

For syvende år i træk scorer Radisson Blu højest og er blevet valgt som ’Number One Hotel Brand’.  Med fremskridt i 62 lande i både Europa, Mellemøsten og Afrika vil The Rezidor Hotel Group fortsætte med at tilbyde alternativer til gæsterne.

 

BDRC Continental undersøgelsen viser, at forretningsrejsende foretrækker Radisson Blu, som tilskriver dette til evnen til at sikre en sammenhæng i alle ejendomme. Forretningsgæster ved, hvad de kan forvente, når de bor på et Radisson Blu-hotel. De kan stole på ’Yes I Can’ service standarden, central beliggenhed, værelser i business class standard og loyalitetsprogrammet Goldpoints plus.

"Det er meget tilfredsstillende at vide, at vores gæster kan stole på Radisson Blu mærket. Vores gæster har taget vores ’Yes I Can’ ånd til hjertet, og derfor er det meget vigtigt for os at fortsætte med at foregribe og imødekomme vores gæsters behov ", siger Ole Sorang, nordisk marketingdirektør for The Rezidor Hotel Group.

Skrevet af Flemming Juul