”Stadig flere lande markedsfører sig turismemæssigt med en grøn profil,” skriver Bo Schou Lauridsen, formand for ANTOR Danmark og til daglig chef for Tysk Turist Information i Danmark, i sin nytårskommentar. PR-foto: Camilla Hey.

Rejsebranchens produkter ændrer sig konstant

NYTÅRSKOMMENTAR: ”Den stærke konkurrence mellem rejsebureauerne øger fokus på ferie og åbner for nye målgrupper,” skriver ANTOR-formand Bo Schou Lauridsen i sin nytårskommentar.

Af Bo Schou Lauridsen, formand for ANTOR-Danmark (samarbejds- og netværksforeningen af 17 statslige udenlandske turistkontorer i Danmark)

2024 er nu bag os – og så kan man spørge, hvordan ANTOR-landene i Danmark ser tilbage på året der gik?

Jeg fornemmer stor...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?