Magnus Wrahme siger farvel til World of Volvo. Om han fortsætter andetsteds i rejsebranchen, vides endnu ikke. Arkiv-PR-foto.

Rejsebrancheprofil stopper som attraktionsdirektør

Magnus Wrahmen, kendt for sine mange år som nordisk chef for Royal Caribbean, Amex GBT og Hurtigruten, forlader direktørstillingen for et af Sveriges nyeste oplevelsescenter, World of Volvo. “Spørgsmålet er, om jeg igen har lyst til en ny stor rolle – eller burde starte noget selv,” siger han.

(Artiklen er opdateret med udtalelser fra Magnus Wrahme)

I april i år åbnede 22.000 kvadratmeter store World of Volvo i Gøteborg som Sveriges nyeste oplevelsescenter. Det ligger ganske tæt på Liseberg, Sveriges største forlystelsespark, der i øvrigt har danske...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?