Komikeren og skuespilleren Jonas Schmidt sidder til venstre i hvid skjorte under optagelserne til reklamefilmen for fine krydstogter. Foto: Profil Rejser og Bella Vista Travel.

Rejsebureau bruger million på krydstogtreklame

Profil Rejser har brugt én million kr. på PR-film for øget krydstogtsalg. ”Antal krydstogtgæster stiger ikke. Det skyldes uvidenhed, fordomme og forældet kommunikation,” siger bureauchef.

Krydstogtsegmentet er blevet meget stort hos Travel House Group – Profil Rejser og dets søsterbureau, Bella Vista Travel. Op mod 40 procent af totalomsætningen i år på forventede en kvart milliard kroner kommer netop fra krydstogtområdet.

Hér sælger Profil og...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?