Rekord i præcise tog

Ifølge DSBs trafikchef Stig Friisbæk er det hårdt og målrettet arbejde, der gør forskellen. Kunder til tiden er nemlig blevet et helt centralt begreb i alle DSB-medarbejderes hverdag, og resultatet for september beretter om, at både DSBs og Banedanmarks medarbejdere arbejder engageret for at sikre præcise tog til kunderne:

 

”Vi har en god arbejdsmoral og gejst. Og med al den fokus, der har været på præcision, gør medarbejderne en ekstra dyd ud af at sikre, at kunderne kan stole på tog til tiden”, siger Stig Friisbæk og udpeger det gode samarbejde med Banedanmark som en hovedårsag. Også Ove Dahl Kristensen, underdirektør i Trafikplanlægning, roser samarbejdet.

”Banedanmark skal have en hel del af æren. Færre lokale hastighedsnedsættelser som følge af forbedrede skinner har været hovedårsagen. Samtidig har det tætte samarbejde givet fantastiske resultater”, siger han.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.