Norske Hurtigruten og Royal Caribbean International har fået kritik af de britiske konkurrencemyndigheder. Arkivfoto fra Royal Caribbean International.

Royal Caribbean får kritik for vildledende annoncer

Hurtigruten og Royal Caribbean kritiseres af de britiske konkurrencemyndigheders vagthund for vildledende påstande i annoncer. “Det kunne give potentiale for forbrugerforvirring,” medgiver RCI.

Advertising Standards Authority, ASA, under de britiske konkurrencemyndigheder kritiserer såvel norske Hurtigruten som store Royal Caribbean International for vildledning af kunder.

For Hurtigruten går kritikken på, at en hjemmeside for Hurtigsrutens...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?