Norske Hurtigruten og Royal Caribbean International har fået kritik af de britiske konkurrencemyndigheder. Arkivfoto fra Royal Caribbean International.

Royal Caribbean får kritik for vildledende annoncer

Hurtigruten og Royal Caribbean kritiseres af de britiske konkurrencemyndigheders vagthund for vildledende påstande i annoncer. “Det kunne give potentiale for forbrugerforvirring,” medgiver RCI.

Advertising Standards Authority, ASA, under de britiske konkurrencemyndigheder kritiserer såvel norske Hurtigruten som store Royal Caribbean International for vildledning af kunder.

For Hurtigruten går kritikken på, at en hjemmeside for Hurtigsrutens...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?