SAS øger populariteten

Det er den seneste brand-undersøgelse fra YouGov Zapera, som giver det skandinaviske flyselskab denne opløftende melding, skriver eb.dk.

 

I undersøgelsen, som viser danskernes opfattelse af 223 forskellige brands på det danske marked, hopper SAS 20 pladser frem til en position som nr. 41, mens konkurrenten Cimber Sterling er placeret på en plads som nr. 90 og Norwegian som nr. 130.

 

Resultatet glæder SAS pressechef Mikkel Thrane, som til Ekstra Bladet Ferie nævner, at man hos SAS ikke skal betale alle mulige ekstra gebyrer, som det er tilfældet hos mange konkurrerende selskaber, og det mener han er med til at løfte selskabets popularitet.

 

Han tror også på, at reklamekampagnen ’Så godt som hjmme’ med flere kendte danskeres medvirken har hjulpet SAS’ brand godt på vej.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.