SAS vandt test på dansk indenrigs

”Konkurrencen på indenrigs er benhård. Derfor er vi glade for resultatet, især fordi testen understreger, at når man køber billet med SAS, er alt inkluderet til konkurrencedygtige priser,” siger Per Møller Jensen , VP SAS Brand, Marketing & EuroBonus.

 

Viviro.com skriver bl.a. i sin konklusion:
"Vores valg vil naturligvis afhænge af dagsprisen på afgangen, og hvilke afgangstider, vi har behov for. Men hvis vi udelukkende sammenligner produktets kvalitet, er SAS vores klare favorit. Komfort og service er lige et nøk bedre end hos konkurrenterne og at få tilbudt lidt at drikke og et rundstykke om morgenen er et absolut plus, og ikke mindst et lille stykke legetøj eller en malebog til børnene trækker op hos enhver forælder.

Desuden trækker det op, at SAS inkluderer bagage og sædevalg i prisen, hvilket gør det dejligt overskueligt. Det er en nogle små ting, som gør den store forskel. Ingen tvivl om at vores tur med SAS mellem Aalborg og København var den mest komfortable af de tre."

 

”Vi har konstant fokus på at forenkle kundernes rejse, samtidig med at kvalitet og komfort ligger i top. Vi har netop forbedret vores EuroBonus-program, så medlemmerne tjener dobbelt så mange point på ruterne til og fra Århus og Aalborg. SAS har også gjort det muligt at få et sølv- eller guldkort ved hhv. 20 og 40 enkeltrejser med SAS. Når man så yderligere tager i betragtning, at SAS har en punktlighed i top, så er vi meget konkurrencedygtige,” siger Per Møller Jensen.

 

SAS vandt også sidste år Danish Travel Award’en som bedste indenrigsselskab, valgt af kunder og rejsebranchefolk. SAS vandt foran Cimber Sterling og Norwegian.

 

Skrevet af Redaktionen