Hotelkædens nye mødekoncept skal med særligt uddannede Meeting Advisors, nye digitale løsninger, kreativ inspiration og sund mad forandre måden at planlægge og afholde møder på.
I disse dage mødes 2.000 Scandic medarbejdere i Norden med næsten 10.000 kunder med det formål at inspirere til bedre møder. Kunderne er inviteret til en ’live’-oplevelse, hvor de får mulighed for at opleve det nye koncept, som bl.a. indeholder skræddersyede løsninger med udgangspunkt i formålet med mødet.
I forbindelse med udviklingen af det nye koncept spurgte Scandic mere end 2.000 kunder og mødearrangører, hvad der var vigtigt for dem. Ni ud af ti ledere mener, at møder har stor betydning for deres virksomheds succes, og samtidig synes mere end halvdelen, at deres møder er ineffektive. Kunderne efterlyser rådgivning baseret på deres specifikke behov, så de kan opnå den ønskede energi under mødet samt en forenkling af gennemførelsen. Med dette udgangspunkt tilbyder Scandic skræddersyede løsninger og rådgivning hele vejen fra mødeplanlægning til gennemførelse og evaluering.
”Et møde kan skabe store forandringer, eller kan være spild tid. Takket være det nye mødekoncept og særligt uddannede Meeting Advisors, skaber vi nu optimale betingelser for, at kunderne kan holde effektive, virkningsfulde og inspirerende møder. Initiativet er udviklet i samarbejde med kunderne. Vi ser meget frem til lanceringen i dagene 8. til 11. maj, hvor mere end 500 kunder har takket ja til at besøge vores hoteller og ved selvsyn opleve det nye mødekoncept”, siger Casper Puggaard, kommerciel direktør i Scandic Danmark.