Scandlines beklager annoncefejl

I marts annoncerede Scandlines med et tilbud på en returbillet til Tyskland for 500 kr., men det blev ikke oplyst, at prisen kun gjaldt ved returrejse samme dag.

 

Scandlines rettede teksten til fremtidige annoncer, men har fået en henvendelse fra Forbrugerombudsmanden, der meddeler, at annoncen var i strid med markedsføringsloven og ikke gav tilstrækkelige oplysninger om betingelserne.

²Vi ærgrer os over fejlen og beklager svipseren. Jeg er imidlertid glad for, at vi selv havde rettet fejlen inden henvendelsen fra Forbrugerombudsmanden, så der ikke kan herske tvivl om vores intentioner i den sag”, siger marketingchef Christian Høngaard.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.