Det store gruppefoto med alle vinderne af Danish Travel Awards 2022. (Foto: Michael Stub)

Tilmelding til Danish Travel Awards 2023 er åben

Den 26. udgave af Danish Travel Awards afholdes onsdag den 4. oktober i Cirkusbygningen i København, og der er nu åbnet for Early Bird-tilmelding til årets store brancheevent.

Den smukke gamle cirkusbygning i København danner endnu engang rammen for Danish Travel Awards, der i år afvikles for 26. gang.

Efter at coronapandemien var årsag til et aflyst arrangement i både 2020 og 2021, var det glædeligt, at der var meget stor opbakning til 2022-udgaven, hvor et rekordstort publikum på 425 gæster fra rejse-, turisme- og luftfartsbranchen fik et brag af en aften med Natasja Crone og Rasmus Tantholdt som veloplagte konferenciers.

Danish Travel Awards afvikles i år onsdag den 4. oktober, og der uddeles priser i 24 kategorier, der er opdelt i tre blokke med hver otte priser. Der en en blok med luftfart og transport, en blok med rejsebureauer og udlandsferie samt en blok med hoteller og turisme.

Der var god stemning i salen til Danish Travel Awards 2022. (Foto: Michael Stub)

De tre blokke understøtter hver især de tre medier, som TravelMedia Nordic udgiver, henholdsvis Check-in.dk, Standby.dk og Turisme24.dk.

Gæsterne ved dette års Danish Travel Awards vil blandet andet kunne stifte bekendtskab med en ny kategori for lavprisflyselskaber, og der skal også kåres det bedste badehotel i Danmark samt den bedste danske attraktion. Derudover er der er en tilbagekomst til kategorien med bedste destination uden for Europa, der var fraværende i 2022-udgaven som konsekvens af rejserestriktioner omkring COVID-19.

Early Bird-tilmelding er åben
Vanen tro er det analysevirksomheden Epinion, der sørger for at skabe det grundlag, som vinderne kåres på baggrund af. Fra den 7. august og tre uger frem vil Epinion bede 3.000 danskere, der er repræsentativt udvalgt efter geografi, køn og alder, vurdere kandidaterne i de 24 kategorier baseret på egne rejse- og turistoplevelser igennem de seneste 24 måneder.

Kandidatlisterne, der er udarbejdet i samarbejde med brancheorganisationerne, vil blive offentliggjort på vore medier i begyndelsen af august, og den 14. august sendes invitationerne afsted.

Det er dog muligt allerede fra i dag at tilmelde sig som gæst til eventet, og det kan ske med en særlig Early Bird-rabat, hvor deltagelsen frem til den 14. august koster 995 kroner inklusive moms. Efter den 14. august er prisen for deltagelse på 1.195 kroner inklusive moms. I prisen er inkluderet velkomstdrink, tre retters menu, fri vin, øl og vand, kaffe samt uddrag fra Wallmans CAKE-show, der har premiere i slutningen af august.

Sidste år var der flere virksomheder, der havde valgt at benytte Danish Travel Awards til en slags firmaudflugt for personalet, og der er allerede kommet flere forespørgsler på dette til årets event. Derfor tilbyder vil allerede nu at reservere bord til de virksomheder, der har planer om at deltage med fire personer eller derover til årets brancheevent.

Tilmelding og yderligere oplysninger om Danish Travel Awards 2023 kan findes her.

 

Relaterede artikler:

Se billederne fra festlig Danish Travel Awards-aften

Mange på scenen for at hente Danish Travel Award

De vandt Danish Travel Awards 2022