Fra Gotlandsbolagets nytårskur onsdag ombord på Nordic Pearl; fra venstre salgschef i Danmark for Apollo Sports, Groups og Events, Stig Johansen, København-Oslo-rutens kommercielle direktør, Kevin Helsinghof, samt Maria Lentz-Greve, ny kommerciel direktør i Albatros Travel. Foto: Henrik Baumgarten.

København-Oslo-ruten: Færre sejladser, men håber på samme passagertal

Normalt er ét af de to skibe på København-Oslo-ruten i tørdok to uger om året. I år sejler begge skibe samlet syv uger mindre. Alligevel håber rutedirektøren at ramme det normale passagertal.

I juni sidste år solgte den danske rederikoncern DFDS overraskende den ikoniske København-Oslo-rute til det svenske rederi Gotlandsbolaget. Siden er der ventet på navnet for ruten – det kommer næste måned.

Gotlandsbolaget, der siden 1. november har drevet den...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?