Det er med god grund, at Radisson Blu kalder sin nye konkurrence for ’The Greatest Holiday in the World’. Den heldige vinder kan få lejlighed til at nyde ikke mindre end 365 overnatninger på et Radisson Blu Hotel. Om det er romantik, velvære, kultur, golf, shopping, strandliv eller familien, som står på agendaen, vælger man helt selv. Og med flere end 200 eksklusive Radisson Blu hoteller verden over, med hver sit særpræg, er det oplevelser ud over det sædvanlige i vente. Vinderen bestemmer selv hvilke perioder man vil rejse, og overnatningerne kan man bruge med venner og familie helt frem til 2015.
Har man vinderambitioner, skal man gå ind på et link og fortælle, hvorfor man fortjener at vinde. Det kan gøres gennem videoer, billeder eller den gode historie på Facebook og Twitter. Det vigtige er, at folk skal stemme på hverandre og begrundelsen for at vinde. Der vil også være et antal mindre præmier. Den kandidat, som får flest stemmer vinder konkurrencen, som slutter den 24. juli 2010.
Det er første gang, Rezidor gennemfører en multimediekampagne i denne størrelsesorden.?
”Det er en ekstremt spændende måde at komme i dialog med vore gæster på. Vi bruger alle former for medier for at øge kendskab til konkurrencen. For første gang bliver også de sociale medier trukket ind i Radisson Blu-universet”, siger nordisk markedsdirektør i The Rezidor Hotel Group, Ole Sorang.