Salget godt i gang til ny Delta-rute

Specielt destinationerne Orlando, Miami, San Juan i Puerto Rico og Mexico – alle via Atlanta – sælger godt.

Når Delta Air Lines den 2. maj åbner den nye – og eneste – rute mellem København og Atlanta i USA, er salget allerede godt i gang. Succesen bliver i disse dage bakket op af en marketingkampagne, der skydes i gang både i Danmark og Sverige.

“Salget går rigtig godt, og vi glæder os til at se, om det kan blive endnu større, når Delta Air Lines skyder marketingkampagnen i gang med annoncer, PR, plakater i lufthavnen, dekorerede taxaer og events,” siger Linda Schultz, salgschef for Delta Air Lines i Danmark.

Som en del af kampagnen står der en ’mock up’ af et Delta fly på Københavns Hovedbanegård, hvor der vil stå personale fra Delta og informere om rejsemuligheder. Man kan også se film om Delta Air Lines og deltage i to konkurrencer, hvor man kan vinde rejser.

Linda Schultz håber, at danskerne vil opdage, at de ikke kun behøver rejser, der går øst-over til Thailand, Indonesien osv. for at få sol, varme og nye oplevelser.

Skrevet af