Choice indtroducerer nye brands

En af Nordens største hotelkæder, norske Choice, introducerer nu to nye brands, og laver samtidig om på sin organisation, så man fra at have fire direktører i hvert af de nordiske lande nu i stedet får én direktør for hvert af de fremtidige fem varemærker i kæden. De tre eksisterende varemærker, Quality, Comfort og Clarion, suppleres med to nye brands, Quality Resort og Clarion Collection. Førstnævnte retter sig mod gæster, for hvem destinationen er det vigtigste, altså f.eks. hoteller i nærheden af kendte turistattraktioner, og med et særlig bredt aktivitetstilbud til gæsterne. Det andet nye varemærke, Clarion Collection, retter sig især mod forretningsrejsende, der søger individuel service på mindre hoteller med en høj standard.
Den nye organisation i Choice er trådt i kraft med umiddelbar virkning, og de fem branddirektører er udpeget: Direktør for Comfort Hotel varemærket er Thomas Westergaard, Eivind Tangvik skal lede Quality Hotel brandet, og Clarion skal ledes af Katalin Paldeak. De to nye varemærker, Quality Resort og Clarion Collection, får som brand direktører henholdsvis Anders Andersson og Svein Arild Mevold.
Choice kæden omfatter i dag 138 hoteller inklusive franchise besiddelser, og omsatte sidste år for ca. 5,1 mia. SEK.

Skrevet af