Arkivfoto med et KLM-fly (Foto: Marieke van Hulst Pedersen | Theaviationplatform.dk)

KLM ville ikke hjælpe: Forbruger Europa skaffede 21.000 kr.

Dansk familie kunne ikke komme hjem fra Frankrig med KLM; de måtte leje bil og købe nye flybilletter. Ekstraudgiften ville KLM ikke dække – før EU-støttede Forbruger Europa slog i bordet.

EU-støttede Forbruger Europa, der hører under Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, kan gratis hjælpe forbrugerne med klager over en virksomhed, for eksempel et flyselskab, i EU-landene samt Norge og Island. Det sker i samarbejde med kolleger i det europæiske netværk...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?