airBaltic god til de sociale medier

airBaltic er nomineret i tre af fire kategorier: Den bedste reklamekampagne i sociale medier, den bedste anvendelse af sociale medier til at øge omsætningen og “SimpliFlying hero” – en medarbejder, der til hverdag arbejder med flyselskabets sociale medieprofil.

 

Flyselskabets koncernsalgsdirektør, Tero Taskila, siger: “Inden for sociale medier er vi verdens mest populære flyselskab, hvis man sammenholder antallet af venner med vores passagertal. Vi er dybt taknemmelige over for den støtte, vores venner giver os gennem de sociale medier. Vi har ikke brug for Quality Hunters, fordi flere end 50.000 airBaltic-venner på Facebook og Twitter hver dag hjælper os med at forbedre vores kundeservice og produkter.”

 

The SimpliFlying team har nomineret fire ud af 104 tilmeldte virksomheder og finalisterne vil blive udvalgt ved en Internet-afstemning. Alle, der har lyst, kan gå ind på hjemmesiden www.simpliflying.com og afgive sin stemme. Afstemningen varer indtil 30. september.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.