airBaltic god til de sociale medier

airBaltic er nomineret i tre af fire kategorier: Den bedste reklamekampagne i sociale medier, den bedste anvendelse af sociale medier til at øge omsætningen og “SimpliFlying hero” – en medarbejder, der til hverdag arbejder med flyselskabets sociale medieprofil.

 

Flyselskabets koncernsalgsdirektør, Tero Taskila, siger: “Inden for sociale medier er vi verdens mest populære flyselskab, hvis man sammenholder antallet af venner med vores passagertal. Vi er dybt taknemmelige over for den støtte, vores venner giver os gennem de sociale medier. Vi har ikke brug for Quality Hunters, fordi flere end 50.000 airBaltic-venner på Facebook og Twitter hver dag hjælper os med at forbedre vores kundeservice og produkter.”

 

The SimpliFlying team har nomineret fire ud af 104 tilmeldte virksomheder og finalisterne vil blive udvalgt ved en Internet-afstemning. Alle, der har lyst, kan gå ind på hjemmesiden www.simpliflying.com og afgive sin stemme. Afstemningen varer indtil 30. september.

Skrevet af Flemming Juul