Aller vil mere med rejseinvestering

Pernille Aalund.

Pernille Aalund.

REJSEBUREAU: Det var ikke tilfældigt, at Aller Koncernen gik ind i rejsebranchen. Nu vil de mere.

Da Aller købte sig ind i Nyhavns Rejser blev det sagt klart og tydeligt, at man ville mere en det. Senere er Nyhavn Rejser på vej til at flytte til nyt domicil i nærheden af Østerport Station (tidligere DSB-lokaler) og at udvide antallet af ansatte til 100, fordi der skal satses på hele Norden.

Nu har Aller Media meddelt, at man vil vide mere om danskernes rejsevaner. Derfor har innovationsdirektør Pernille Aalund udsendt en pressemeddelelse, hvori hun fastslår, ”at man ønsker at skabe et helt temaunivers omkring rejser, som man kan tage ejerskab af gennem forskellige aktiviteter, services og produkter.”

Alle platforme, print og online samt oplevelsesaktiviteter er i spil, og derfor inviterer Aller til åben innovationsproces, hvor man gerne vil eksponeres for så mange nytænkende ideer som muligt.”

En mere åben invitation til hele den danske rejsebranche, kan man dårligt forestille sig.