Bagsiden: Millioner af dåseøl skal sælge turistdanmark

Det sker ved en henvisning til hjemmesiden: visitdenmark.com/carlsberg på de 9,6 mio. dåseøl, Carlsberg netop har sendt på markedet i England med kampagnen ”Desirably Danish”. Her kan engelske øl-nydere deltage i en konkurrence om 15 weekendrejser til København.



Rejserne er et samarbejde mellem Wonderful Copenhagen, SAS, Admiral Hotel, Arp-Hansen Hotel Group, Hilton/Scandic Hotels, Imperial Hotel, Radisson SAS Hotels og First Hotels.



Samarbejdet med Carlsberg er den del af Danmarks Turistråds London-kontors strategi om nye, utraditionelle partnerskaber.



”Kampagnen henvender sig til velstillede, unge mænd. Carlsberg er et stærkt varemærke på det engelske marked Ved at samarbejde med store danske virksomheder når vi længere og mere målrettet ud til forbrugerne end vi ellers kan med vores til sammenligning små budgetter,” siger marketingschef Susanne Nordenbæk fra DT’s markedskontor i London.

Skrevet af