Pernille Kofod Lydolph, adm. direktør, Destination Bornholm. (Foto: Justine Høgh)

“Bornholms brand er blevet stærkere”

Det boomer med turister til Bornholm efter en stor efterårskampagne, for nu trænger alle pludseligt til lidt Bornholm. Noget som adm. dir. Pernille Kofod Lydoph fra Destination Bornholm mærker.

Det må være en fryd at være administrerende direktør for Destination Bornholm med baggrund i den mest markante reklame, der for tiden ses for ferie i Danmark, og med erindringen om sidste sommers mange solskinstimer. 

Nu drejer det sig ikke bare om skoleferien, eller...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?