De smukke stewardesser og service

Når flyselskabet Emirates i aften byder til stort selskab, blandt andet for rejsebranchen, i Det Kongeliges Skuespilhus, er det blot en lille flig af alle aktiviteter forud for premieren på ruten til Dubai fra Købehavn til august.

I følge dagbladet Børsen er der allerede brugt fem mio. kr. i år på markedsføring, hvor man i annoncerne lægger vægt på de smukke stewardesser, akkurat som Thai og Singapore Airlines i mange år har gjort.

Selskabets kommunikationschef oplyser til bladet ”at Emirates går efter både private ferierejsende og business kunder (det kan ikke overraske, red.), og at de aktuelle reklamer med de smukke stewardesse skal være med til at gøre opmærksom på den unikke service, som vores flersprogede kabinepersonale giver. Det skal give passagererne en følelse af at komme hjem, når de går om bord på vores moderne fly.”
Hvor er det nu lige, man har hørt det tema før!

Clair Geary, Emirates fastslår i øvrigt: ”Vi tror København har et stort potentiale, og vi arbejder på at sikre os, at vort første skridt i Skandinavien bliver en succes.”

 

Skrevet af redaktionen