(DK) C&C Travel søger salgskoordinator til Aarhus eller Herning

Kan du lide at skabe gode rammer for et salgsteam? Bliver du glad af at se et effektivt salgsteam, der kan koncentrere sig om at sælge, fordi baglandet fungerer? Har du erfaring fra rejsebranchen, og trives du i et dynamisk miljø med stor frihed under ansvar? Og ikke mindst, kan du sige ja til, at kunden altid kommer først? 

Så er det måske dig, vi søger i C&C Travel.

Som salgskoordinator er du bindeled mellem salgsafdelingen og resten af firmaet i arbejdet med at afvikle og udvikle projekter og processer.

Du vil fungere som højre hånd for salgsledelsen i at drive dagligdagen i salgsafdelingen. Det gør du gennem planlægning, gennemførelse og opfølgning af alle administrative opgaver, der er i en salgsafdeling.

Og så er du, sammen vores øvrige support team, den første, vores kunder møder hos C&C Travel – i butikkerne, på telefonen, eller når kunderne har brug for os på deres rejse.

Dine konkrete opgaver består bl.a. i at:

  • Være ansvarlig for den daglig drift af vores salgsafdeling
  • Supportere vores salgsledere med alle administrative opgaver
  • Koordinere messer, rejseforedrag og andre eksterne events
  • Håndtere nødtelefonopkald i arbejdstiden
  • Være projektkoordinator for større og mindre projekter på tværs af vores afdelinger
  • Udarbejde vagtplaner m.m. til strukturering af opgaver i salgsafdelingen
  • Koordinere salgstræning og kompetenceudvikling i samarbejde med en intern salgscoach

Vi søger dig, fordi du

  • Har erfaring fra en salgsafdeling som vores (måske har du selv været sælger men vil nu gerne have en mere koordinerende og administrativ rolle)
  • Har nemt ved at indgå i et team, er omstillingsparat og ikke bange for at have mange bolde i luften
  • Kan omsætte behov og ideer til praktiske løsninger og gennemføre dem
  • Tager ejerskab over opgaver
  • Har projektkoordinatorerfaring og kan drive større og mindre projekter i hus
  • Forstår, at det er kundens oplevelse, der er den vigtigste, og at rammerne skal virke for alle
  • Er handlekraftig og proaktiv samt analytisk og struktureret
  • Har overblik men forstår vigtigheden af detaljerne
  • Er god til at formidle nye tiltag både skriftligt og mundtligt, også på engelsk
  • Er god til Outlook, Excel, Power Point, Word og helst også har kendskab til Amadeus

Vi tilbyder dig:

  • Stor indflydelse på udviklingen af den administrative platform, som vores succes i salget skal bygge på
  • Et uformelt og rart arbejdsmiljø, hvor alle arbejder sammen som et team om et fælles mål
  • En arbejdsplads, som bygger på tillid og fællesskab, hvor vi er ambitiøse og tager ansvar sammen
  • En gruppe dejlige kollegaer, der brænder for at sælge rejser og selv opleve verden
  • Danmarks mest effektive ordre- og faktureringssystem, som åbner en verden af muligheder
  • En attraktiv lønpakke indeholdende pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Et rejsebureau med sin egen velgørenhedsforening, se http://www.cchelpprogram.dk/
  • Mulighed for at arbejde fra det af vores tre kontorer i Danmark, som passer dig bedst

Om os
C&C Travel har eksisteret i 30 år og har kontor i København, Århus, Herning, Manila og Bangkok. Vi skræddersyr individuelle rejser til næsten hele verden (uden for Europa) og udvikler hele tiden nye produkter. Vi tager vores motto ’Rejser med et menneskeligt ansigt’ alvorligt, og arrangerer rejser, der udvider horisonten for både vores gæster og vores medarbejdere.

Vil du vide, hvad vores gæster synes om os? Læs gerne om os på Trustpilot.

Ansøgning
Ansøgning med udførligt CV sendes til jobidanmarksbedsterejsebureau@cctravel.dk  Ansøgningsfrist 15. november 2018. Ansøgninger vil blive behandlet løbende og fortroligt.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til Eva på 33380077.

Alle kvalificerede opfordres til at søge uanset køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Udløber: 09.11.2018