(DK) Teamleder til alarmcentral

Gjensidige Forsikring er et af nordens største forsikringsselskaber og sammen med Gouda Rejseforsikring, der er et brand i Gjensidige koncernen, etablerer vi en fælles nordisk alarmcentral, ”Vores Alarm”, som er placeret i København. Alarmcentralen får i alt ca. 60 dygtige og dedikerede medarbejdere, som skal betjene alle koncernens rejseforsikringskunder i Danmark, Sverige og Norge. 

Vi søger en kunde- og driftsorienteret teamleder med stærke evner til at motivere og udvikle medarbejderne i ”Vores Alarm”. Du bidrager til at opretholde afdelingens meget høje kvalitetsniveau og kundefokus gennem dit eget store engagement, drive og gennemslagskraft. Du bliver en del af et lederteam bestående af fag- og teamlederne i alarmcentralen. 

Som teamleder er du tæt på driften og medansvarlig for systematisk kvalitetsstyring. Du skal sikre medarbejdernes leverance af vores unikke koncepter 24/7/365.

Du leder og coacher medarbejderne samt udvikler den enkelte medarbejder gennem træning, sparring og kontinuerlig feedback.  
 
Dine primære opgaver er bl.a. at:  
  • Sikre leverancer af høj kvalitet og kundetilfredshed 
  • Opretholde og udvikle højt kompetenceniveau  
  • Styrke medarbejdertrivsel bl.a. ved at være tæt på dit personale gennem synlig- og tilgængelighed i hverdagen  
  • Gennemføre personalesamtaler, herunder MUS, statussamtaler/performancedialoger og opfølgning 
  • Foretager systematisk kvalitetsgennemgang af bl.a. læringsrige sager, med henblik på individuel feedback samt læring og udvikling på teamniveau 
  • Bidrage til vores lærings- og træningskultur 
  • Deltage i rekrutteringsprocessen til assistancekoordinatortemaet fra A-Z 
  • Deltage aktivt i integrationen af de nyansatte medarbejdere og bidrage til processen med at opbygge vores nye fælles alarmcentral 
Vi forventer, at du: 
  • Er autentisk og tydelig i dit lederskab 
  • Evner at være skarp i din kommunikation og retning 
  • Er driftsorienteret, hvorfor indgående kendskab til assistancebranchen er en væsentlig fordel 
  • Har minimum 2 års ledererfaring 
  • Vil gøre en forskel 
  • Går foran og motiverer dit team 
  • Er god til at skabe relationer og kan samarbejde på tværs af organisationen 
  • Er grundig, struktureret og kan fastholde overblikket i et til tider travlt miljø  
  • Synes det også skal være sjovt at gå på arbejde  
Vi tilbyder dig en udfordrende lederstilling i en ambitiøs og kompetent afdeling, hvor medarbejderne drives af høj dedikation og motivation til at bidrage med det, vi gør bedst: Skaber tillid og tryghed hos vore kunder.  
 
Hos os kan du forvente et uformelt miljø med solidt kollegaskab, spændende opgaver og udfordringer samt mulighed for selv at præge hverdagen og udviklingen. 
 
Du bliver en del af en fremadstræbende nordisk koncern, hvor der er gode udviklings- og karrieremuligheder. 
 
Kontakt os og hør om dine muligheder. Du er velkommen til at ringe til Pia Nygaard Hein, leder af ”Vores Alarm, på telefon +45 2722 8175 og høre mere om jobbet, og hvordan det er at være en del af Gouda/Gjensidige. Du kan også læse mere om os på gouda.dk og gjensidige.dk/Om-os/Job-karriere 

Ansøgningsfrist:
 
31-12-2018 Arbejdssted: 
København 
 
Udløber: 30.11.2018