Avis biludlejning gør Skandinavien til et fællesmarked

Hensigten er at gøre det lettere for Avis-kunder, der opererer i alle tre skandinaviske lande. Avis er ifølge egne oplysninger første selskab i branchen, som organiserer sig helt skandinavisk overfor sine store kunder.



”Vores største kunder har en skandinavisk organisation, som i det omfang det er muligt, opererer uden hensyn til landegrænser. Vi ønsker at arbejde på samme måde overfor disse kunder. Det betyder eksempelvis, at vi vil udvikle skandinaviske løsninger – og ikke blot samle tre forskellige,” siger Philip Schack (billedet).



De sidste par år har Avis udviklet sig fra at være tre uafhængige selskaber i Norge, Sverige og Danmark til et fuldt integreret skandinavisk selskab, oplyser Avis.



37-årige Philip Schack skal fortsat være Avis’ salgsdirektør i Danmark, men skal altså nu også varetage de store skandinaviske kunders behov, uanset hvilket land deres Travel Managers sidder i.



”Ved at give kunderne én kontaktperson, gøre vi det nemmere for dem. Dertil kommer, at vi selv kan få glæde af den kompetence og de erfaringer, vi får, ved at én person får overblik over alle tre lande,” siger Philip Schack.



Philip Schack, der er uddannet i markedsføring på handelshøjskolen i København, skal fortsat være salgsdirektør i den danske del af biludlejningsselskabet. Han har lang salgserfaring fra biludlejningsbranchen og har tidligere været Global Account Manager i telekommunikationsselskabet MCI/Worldcom.

Skrevet af