Synlig reklame for Danmarks Turistråd

Det norske rederi Fjord Lines nye skib mellem Bergen-Haugesund i Vestnorge og Hanstholm i Nordjylland sejler med budskabet om at besøge Danmark. Begge skibssider bærer nemlig logoet for dansk turismes hjemmeside: visitdenmark.com



”Aftalen med Fjord Line giver os en meget stærk profilering på et noget anderledes medium, vi har allerede høstet god pressedækning af kampagnen i norsk presse,” siger Danmarks Turistråds markedschef i Norge, Vidar Mørch.



Aftalen med Fjord Line gælder for de kommende tre år. Danmarks Turistråd har også hjulpet Fjord Line med kontakt til danske designvirksomheder, hvor målet er at indrette skibets interiør med så meget dansk design som muligt.



Endvidere har Fjord Line døbt skibets fem konferencerum efter mindre danske øer – Bornholm, Ærø, Fanø, Læsø og Samsø.



”Vi får også snart en webterminal på skibet konferenceafdeling, hvor gæsterne kan surfe på nettet med visitdenmark.com som fast ramme og hjemmeside,” tilføjer Vidar Mørch.

Skrevet af