Flykunder vilde med bonusprogrammer

Flykunderne er vilde med bonusprogrammer. Derfor udvider SAS deres sortiment af bonusordninger. Det skriver Børsen i dag.

 

Frequent-flyer programmet er et af de seneste tiltag, her kan dit barn bl.a. optjene point, eller du kan få hotelrabat og gode priser på vin.

 

»Vi har så mange faste kunder, der flyver med os, og vi er i løbende kontakt med dem, hvor de giver os feedback på nye tiltag. Det er især vigtigt for dem, der rejser meget, at de har de integrerede services, hvor de f.eks. får en sms med nummeret på gaten, uden at skulle tænke på selv at opgive deres telefonnummer,« fortæller salgs- og marketing direktør i SAS Danmark, Lars Bording til dagbladet Børsen.

 

Thomas Lundberg, der er adm. direktør i BCD Travel, Danmarks næststørste erhvervsrejsebureau, mener, at selve bonuspointene spiller en større rolle, end folk umiddelbart tror.

 

»Hvis du spørger folk, vil de sige, at det ikke spiller nogen rolle. Men reelt set gør det jo. Det er ligesom, at ingen af os rigtigt vil indrømme, at vi bliver påvirket af reklamer,« siger han.

Skrevet af Hanne Aaen Lassen