Hotelgruppe vil forbedre fordelsprogram

Fordelsprogrammet “Club Carlson for Business” henvender sig ifølge hotelkæden til små og mellemstore virksomheder, der ikke i forvejen har en aftale med Rezidor eller Carlson.

 

“Club Carlson for Business tilbyder værdi til små og mellemstore virksomheder. På samme tid hjælper fordelsprogrammet med at opbygge loyalitet,” siger Ole Sorang, nordisk marketingsdirektør for Rezidor Hotel Group.

 

Medlemmer af ordningen optjener point for hver hotelbooking, og får 5 pct. rabat på over 1.000 hoteller verden over blandt mærkerne Radisson Blu, Radisson Edwardian, Park Inn, Park Plaza og Country Inns & Suites.
Efter typisk 5-6 overnatninger har gæsten sparet point op til en gratis nat. Bonuspointene kan også bruges til at betale for eks. middag eller events på de tilsluttede hoteller – eller doneres til velgørenhedsorganisation.

 

Der er mere information på hjemmesiden clubcarlson.com/business

 

Skrevet af redaktion