Norwegian Cruise Line er klar med et nyt initiativ for rejsebureauagenter, ”Walk for Wellness.” PR-foto.

Krydstogtrederi vil have rejsebureauagenter til at gå

Under konceptet ”Walk for Wellness” inviterer Norwegian Cruise Line rejsebureauagenter til en fælles skandinavisk gåtur. Der kan blandt andet vindes et krydstogt – og støtte til et godt formål.

Norwegian Cruise Lines kampagne ”Walk for Wellness” udvides i år udvides til også Danmark, Sverige og Norge. Kampagnen sætter fokus på mental sundhed og trivsel og opfordrer rejsebranchen til en fælles gåtur, der gør en forskel, hedder det i en pressemeddelelse.

Målet er at nå 180.000 kilometer fra 1. til 31. oktober. I løbet af perioden kan rejseselskaberne deltage i ugentlige udfordringer og konkurrere om præmier – blandt andet en rejse med Norwegian Aqua i foråret 2025, oplyses det.

NCL’s kampagne ”Walk for Wellness” er en del af krydstogtselskabets filosofi om ”Partners First”. Udover traditionel salgssupport, herunder træning og markedsføringsressourcer, ønsker NCL at fremme sine partneres trivsel. “Walk for Wellness” er tidligere holdt i Australien, New Zealand og DACH-markedet (Tyskland, Østrig og Schweiz)

Skal inspirere
I pressemeddelelsen siger Kevin Bubolz, direktør for NCL i blandt andet Kontinental Europa:

“Efter vores succes med ”Walk for Wellness” på blandt andet DACH-markedet, er vi glade for at udvide dette initiativ til hele det kontinentale Europa og invitere alle vores rejsebureaupartnere til at deltage i denne særlige gåtur. Det er afgørende at prioritere mental sundhed og trivsel. Vores mål er at give vores partnere et værktøj, der hjælper dem med at opnå dette.”

Rejseagenter, der ønsker at deltage, kan tilmelde sig via ncl.com/w4w

”Walk for Wellness” støtter ligeledes GAMIAN-Europe, en patientdrevet paneuropæisk organisation, der arbejder for at repræsentere og forsvare rettigheder for personer med psykiske lidelser.

NCL-koncernen omfatter tre varemærker; mainstreamproduktet Norwegian Cruise Line med 19 krydstogtskibe, det finere Oceania Cruises (syv skibe) og highend-rederiet Regent Seven Seas Cruises (fem skibe)

 

Relaterede artikler:

Bestiller nye krydstogtskibe for 400 milliarder kroner

Norwegian bestiller yderligere otte nye krydstogtskibe

Forsker: Krydstogtskibet bliver selve oplevelsen, ikke krydstogtet