Postcard Cabins, der nu er kommet ind under Marriott-koncernen, tilbyder simple men samtidig komfortable overnatningsformer tæt på naturen. PR-foto: Postcard Cabins.

Marriott øger outdoor-segment med to varemærker

Verdens største hotelkoncern, Marriott, øger med to varemærker i outdoor-segmentet: Postcard Cabins og Trailborn. I alt har Marriott-koncernen over 9.100 hoteller i 142 lande jorden over.

De to nye familiemedlemmer af hotelgiganten Marriott International er Postcard Cabins og Trailborn. Begge vil i løbet af næste år også indgå i Marriotts enorme bonus- og loyalitetsprogram, Marriott Bonvoy, der bare vokser og vokser – og ved fineste fintælling havde passeret 219 millioner medlemmer på verdensplan.

Postcard Cabins – der tidligere førte navnet Getaway Outposts – har foreløbig over 1.200 ”hytter,” der kan virke beskedne men som har hvad der fordres, for eksempel seng, badeværelse, opholdsområde og køkkenfaciliteter.

Marriott oplyser ikke prisen for opkøbet af de to outdoor-varemærker i sin pressemeddelelse, men skriver, at Postcard Cabins og Trailborn være hjørnesten i et kommende nyt Marriott-varemærke – det lanceres næste år med fokus på outdoor-oplevelser. Både Postcard Cabins og Trailborn har deres overnatningssteder i naturskønne områder ved for eksempel nationalparker, skiresorts og søer.

De 1.200 Postcard Cabins ligger ved 29 lokationer rundt om i USA, navnlig øst for Mississippi-floden. ”Ved at komme ind under Marriott, kan vi udbrede Postcard Cabins-oplevelsen til at større, globalt publikum der ønsker hvad vi tilbyder: et sted at slappe af og koble af fra hverdagen,” siger Jon Staff, grundlægger og direktør for Postcard Cabins.

Trailborn har fem lokationer
Det andet nye medlem af Marriott-familien er Trailborn med foreløbig fem lokationer med i alt 559 værelser tæt på for eksempel Rocky Mountain National Park, Grand Canyon, Highlands i North Carolina – og med nye steder på vej for eksempel Wrightsville Beach, også i North Carolina, samt ved Mendocino i Californien.

”Vi er glade for aftalen med Marriott, der vil give endnu flere gæster adgang til nogle af USA’s mest unikke naturdestinationer,” siger Mike Weiss og Ben Weinberg, grundlæggere af og direktører for Trailborn.

Selve Marriott International-koncernen tæller cirka 9.100 hoteller og resorts med omkring 1,7 millioner hotelværelser og suiter fordelt på over 30 varemærker i 142 lande og territorier verden over.

Relaterede artikler:

Marriott åbner hotel nummer 9.000

Dansker direktør for nyt europæisk Marriott-hotel

Hilton opkøber endnu en kæde af luksushoteller