MSC Cruises har øget efterspørgsel

Med baggrund i danskernes øgede interesse, har MSC Cruises valgt at udstille under eget navn og med egen stand i Bella Centers Ferie fra den 11. til den 13. februar.

”Vi har fået et stærkt salg af krydstogter i Danmark for ferieåret 2011. 20. januar var vores bookingtal øget med 65% på det danske marked, i forhold til sammen periode 2010”, siger Claes Tamm, nordisk chef for MSC Cruises.

Med udgang fra statistikkerne fra ECC (European Cruise Council) kan man se, at det totale salg af krydstogter i Norden, er øget med 41%. Det er den største fremgang i Europa, og med de friske salgstal fra MSC Cruises ser denne trend ud til at fortsætte.

MSC Cruises ser for øjeblikket, at den store vækst ligger på det danske marked og har derfor valgt at udgive hovedkatalog på dansk.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.