Avis Biludlejning giver begrebet ”avis-kiosk” ny mening ved at introducere egne såkaldte A-kiosker i Danmark. I første omgang bliver der ti af slagsen, den første er allerede klar i Københavns Lufthavn indenrigsterminal.
”Avis’ nye A-kiosker kan betjene kunder uden for normal åbningstid. Kioskerne kan opstilles, hvor Avis i dag ikke er repræsenteret, fx mindre lufthavne, større hoteller osv. Med kioskerne kan vi hjælpe en kunde, der uden for et udlejningskontors åbningstid havde mødt en lukket dør,” siger landechef for Avis i Danmark, Philip Schack, og tilføjer:
”I modsætning til andre biludlejningsselskabers kiosker, giver vores mulighed for en direkte menneskelig dialog mellem kunden og vores udlejningsassistent.”
Med A-Kiosken kan kunden afhente en forudbestilt bil eller leje en bil. Via A-Kiosken bliver man personligt betjent med samme serviceniveau, som hvis man blev betjent ved skranken. Avis har installeret den første interaktive A-Kiosk i Københavns Indenrigslufthavn.
Avis er en af verdens største biludlejningsvirksomheder med repræsentation i 160 lande. Avis er i Danmark blandt de største selskaber med over 2.500 biler, 29 udlejningsstationer og 145 medarbejdere.