Radisson Blu mest anbefalet i Norge

Norske virksomheders efterspørgsel efter møde- og konferencetjenester fortsætter med at vokse næste år. Radisson Blu er den hotelkæde flest konferenceansvarlige vil anbefale til andre, viser nye tal fra Norsk Konference & Mødebarometer 2013. 

Analyseselskabet Resegeometri Nordic AB tager sammen med QuickSearch temperaturen på den Svenske og Norske rejse- og konferencebranche. Mens tal fra Sverige viser faldende efterspørgsel, peger pilen opad i Norge. Hele 94% af de norske virksomheder i undersøgelsen forventer, at de vil fastholde eller øge antallet af konferencer næste år. Alle brancher indikerer vækst i efterspørgslen til næste år og den mest optimistiske branche er de norske industri- og produktionsvirksomheder.

38% af respondenterne svarer, at venner og kolleger er den vigtigste informationskanal, når de skal indhente information om konferencemuligheder.

Net Promoter Score (NPS), som er en del af undersøgelsen, viser, at Radisson Blu er den hotelkæde flest vil anbefale til venner og kolleger.

Tarje Hellebust, general manager hos Radisson Blu Oslo Plaza og district director Carlson Rezidor Hotels:

”I Radisson Blu arbejder vi hele tiden målrettet med at forbedre vores møde og konferencetjenester, og jeg er specielt stolt af vores nye koncept for energifuld og mødemad ”Brain Food”. Dette tilbud, som medvirker til at mødedeltagerne holder sig mere vågne og produktive gennem en hel mødedag, er udviklet i samarbejde med eksperter i funktionel mad, kokke og ernæringsfysiologer. De fantastiske tilbagemeldinger vi har fået på dette nye menutilbud tyder på, at vi kan få endnu flere anbefalinger næste år”.