RCCL belønner stamkunder

Opgraderingen giver blandt andet stamkunderne bedre mulighed for at få del i rederiets særlige tilbud og lettere for stamgæsterne at nå nye medlemsniveauer.

  

I juni 2010 gennemførte Royal Caribbean sin første opgradering af loyalitetsprogrammet Crown & Anchor Society og den 21  januar lanceres den næste. Satsningen er en del af Royal Advantage og skal bidrage til en bedre helhedsoplevelse ombord.

 

Opgraderingen betyder at det bliver lettere for stamkunder at nå nye medlemsniveauer og gæsterne får adgang til yderligere særtilbud. Webben gøres mere personlig og brugervenlig hvilket gør det lettere at få overblik over, hvad der sker i Crown & Anchor Society. 

 

”Fordelen med det nye pointsystem er at gæsterne hurtigere når nye niveauer og kan deltage i flere særtilbud. Nuværende medlemmer beholder deres status eller flyttes op til et af de nye niveauer”, siger Ellen Stebekk, markedschef for Royal Caribbean i Norden.  

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.